Operační program
Integrovaný regionální operační program
Prioritní osa
2. Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů
Investiční priorita
10: Investice do vzdělávání, odborného vzdělávání, včetně odborné přípravy pro získání dovedností a do celoživotního učení rozvíjením infrastruktury pro vzdělávání a odbornou přípravu
Specifický cíl
2.4 Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení
Číslo projektu
CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_050/0002194
Cíl projektu
Hlavním cílem předkládaného projektu je zlepšení kvality výuky a zlepšení podmínek pro výuku strojírenských předmětů žáků středních škol, jejichž zřizovatelem je Moravskoslezský kraj. Specifickými cíli je dále zvýšení kvalifikační úrovně absolventů s jejich uplatněním na CNC stojích, zatraktivnění strojírenských oborů pro žáky, modernizace a rozvoj infrastruktury v oblasti vzdělávání.
Výstupy projektu
Modernizace odborných učeben a rozšíření možnosti výuky CNC obrábění na jednotlivých školách – partnerech projektu. V rámci projektu dojde k pořízení dílenských cvičných CNC strojů, programovacích panelů, potřebné ICT techniky, specializovaného software (tzv. postprocesor) pro komunikaci CAD/CAM SW s CNC strojem a technologického nábytku.
Partneři projektu
- Střední průmyslová škola, Karviná, příspěvková organizace;
- Střední škola průmyslová, Krnov, příspěvková organizace;
- Vyšší odborná škola, Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Kopřivnice, příspěvková organizace;
- Střední škola technická a zemědělská, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Trvání projektu
červen 2016–duben 2018
Kontaktní osoba
Mgr. Jana Švecová
projektový manažer
odbor evropských projektů
tel.: 595 622 834
fax: 595 622 427
e-mail: jana.svecova@msk.cz
Financování projektu
Zdroj financování projektu | výše podílu v Kč |
---|---|
Celkové výdaje projektu | 24 101 485,28 |
Celkové způsobilé výdaje projektu | 24 101 485,28 |
Celková přiznaná dotace EU (ERDF 85 % + SR 5%) | 21 691 336,75 |
Spolufinancování příjemcem – MSK (10 %) | 2 410 148,53 |